1 VICTORIAN BLOUSE - Maijaviola

VICTORIAN BLOUSE

Kun olin pieni (tai no nuorempi), minun kaverit sanoi tyyliäni tosi tyttömäiseksi. Melkein tulee heikko olo, kun ajattelee sitä röyhe...

Untitled #10


Kun olin pieni (tai no nuorempi), minun kaverit sanoi tyyliäni tosi tyttömäiseksi. Melkein tulee heikko olo, kun ajattelee sitä röyhelöiden, pitsien ja rusettien määrää vaatetuksessani. Yhh! Silloin olin jotenkin todella ylpeä siitä... Nyt kuitenkin röyhelöt ovat tulleet takaisin muotiin, ja musta tuntuu, että mitä enemmän röyhelöä sen parempi. Itsekin olen palaamassa vanhaan tyttömäiseen tyyliini, koska tietyllä tapaa ne viehättää.  Harmikseni olen huomannut kuitenkin, että vielä suuri osa paidoista on huippu suunnittelijoiden kappaleita, ja ns tavallisiin vaateliikkeisiin ne eivät ole päässeet täysin vielä rantautumaan.

Valkoisessa puserossa on sitä jotain perinteistä ja rohkeaa, mutta hillittynä pukeutujana valitsisin itse itselleni mustan. Arkiseen asuun jättäisin röyhelöä oikeastaan ainoastaan kaulaan ja hihoihin. Rinnalla ne on mun mielestä ainakin vielä too much. Nimenomaan tän trendin kanssa pitää olla todella varovainen, ettei vahingossa näytä oopperalaulajalta.

Jos haluaa kuitenkin kunnolla revitellä, on farkkupaita todella ihana vaihtoehto. Vitsit, kun uskaltaisinkin pukeutua niin rohkeasti. Tällä hetkellä vasta olen päässyt retkahtamaan leveisiin hihoihin, mutta todellinen ihastuminen korkeaan röyhelökaulukseen on lähellä. Tällaisen paidan yhdistäisin, joko siniseen farkkuhameeseen tai -housuun, mutta ehkä vielä kauniimpi yhdistelmä olisi nahan kanssa. Nahkahousut tai -hame vaan päälle ja menoksi.

Mitä mieltä te olette "victorian blouse" trendistä? 

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Toi valkoinen pusero mustalla rusetilla on kyllä kiva! :-D Mutta muuten kyllä röyhelöt on ainakin mun pukeutumisessa big no!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on söötti! Ton paidan voisi saada kotonakin aikaan, kun vetäisee valkoisen paitapuseron rinnalle mustan pitkän nauhan rusetille! :-) Pelkistetympi on munkin mielestä parempi!

      Delete
  2. tuollainen sopiva määrä röyhelöitä paidassa yhdistettynä just esim nahkahameeseen näyttäs tosikivalta!! Itse jotenkin en osaa yhtään pukeutua vaan tälläsiin paitoihin, vaikka ne näyttää musta tosikivalta, varsinkin kun röyhelöt on oikeassa kohdassa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne vaativatkin sen just oikean yhdistelmän! :-)

      Delete

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.