1 MUUTTO NOUWILLE - Maijaviola

MUUTTO NOUWILLE

Moikka pitkästä aikaa! Mulla on miljoona tekosyytä sille, miksen ole blogannut nyt syksyn jälkeen juurikaan: koulustressi, valokuvaajan...


Moikka pitkästä aikaa! Mulla on miljoona tekosyytä sille, miksen ole blogannut nyt syksyn jälkeen juurikaan: koulustressi, valokuvaajan puute, uusi työ, ajan puute jne. Ilman sen suurempia selittelyjä haluan kuitenkin julistaa, että I'm back! Mulla on aina ollut halu blogata ja valokuvata jne. Jotenkin tämäkin kevät tuntuu mahdottomalta, kun mietin mitä kaikkea tässä keväällä täytyy vielä ahkeroida ennen kesää. Ensimmäisenä tulee mieleen pääsykokeet, tentit ja kandin kirjoittaminen, sitten blogi, työt sekä matka Åreen. Pitäisi myös urheilla ja nähdä kavereita siinä lomassa. Mun kevät tulee olemaan erittäin täynnä, mutta niinkun jo tiedätte, mä tykkään olla aina menossa. 


Keskeisin asia, joka tapahtuu nyt täällä blogin puolella, on osoitteenmuutos Nouwille. Blogini otsikko on edelleen "Maija Viola". Saa nähdä muotoilenko sen kuitenkin parhaiten siten, että se on yhteen ja kokonaan isolla "MAIJAVIOLA". Mulla on hakusessa vielä blogin ulkoasu. Ajan kanssa siitä tulee kuitenkin vielä mun näköinen. Banneri ja sivupalkkien kokoaminen on ehkä se haasteellisin juttu. Muutto Nouwin blogiportaaliin tapahtui itseasiassa juuri nyt, joten uusi blogi löytyy osoitteessa: https://nouw.com/maijaviola.

Mulle merkitsisi ihan älyttömästi, jos te kävisitte lueskelemassa siellä ja liittyisitte lukijaksi! Päädyin siirtämään myös vanhat tekstini sinne, mutta uusia tekstejä on tulossa varmasti ainakin kerran viikossa. Nouwilla on olemassa myös oma appi, jolla pystyy kätevästi näkemään suosikkibloggaajien tekstit heti. Olen kuullut Nouwista vain ja ainoastaan hyvää. Tuttuni Roosa Rahkonen on räjäyttänyt koko Suomen Nouw-blogiportaalin aloittamalla bloggaamisen uudelleen vuosien jälkeen ihan älyttömän kovalla tyylillä. Roosan blogiin pääsette tästä

Todennäköisesti mun blogi bloggerissa tulee katoamaan nyt maaliskuun aikana. Jos joku tietää, että miten suora siirto tästä osoitteesta Nouwiin voisi onnistua, niin kertokaa! Tähän asti olen ainakin nähnyt sen lähes mahdottomana. Pidetään peukkuja pystyssä, että tää on vaan hyvä juttu mun blogin kannalta. Mä ainakin jaksan uskoa niin. 


You Might Also Like

1 kommenttia

  1. hei jee, kiva että oot palannu bloggaamaan!:) ITsekin siirryin nouwiin ja oon kyllä vaan tykkännyt!!

    ReplyDelete

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.