1 ISLANTI - Maijaviola

ISLANTI

Kuvat:  https://weheartit.com/maijapolvinen Kyllä! Mun unelmista tulee vihdoin totta, kun lähden huomenna Islantiin. Olen jo muutaman...



Kyllä! Mun unelmista tulee vihdoin totta, kun lähden huomenna Islantiin. Olen jo muutaman vuoden ajan haaveillut pääseväni sinne, mutta reissukaveri on ollut hukassa. Nyt vuosien odotus palkitaan ja pääsen näkemään nuo satumaisemat yhdessä siskoni kanssa. Yövymme kaksi yötä Reykjavikissä airbnb-asunnossa, minkä jälkeen vuokraamme camper vanin. Nukumme siis autossa jossain Islannissa. Miettikää nyt, kuinka siistiä!!! :-D Saa nähdä, kuinka paljon kerkeämme näkemään. Meillä on 5-6 päivää aikaa kiertää luontoa. Omasta mielestäni me kerettäisiin kiertämään koko maa, mutta sisko epäili hieman. Se jää siis nähtäväksi.

Luulen, että lokakuu on täydellinen aika nähdä Islantia. Siellä on kauniit värit näin syksyllä. 
On myös hyvin todennäköistä nähdä revontulet, sillä niiden "paras kausi" ulottuu lokakuusta maaliskuuhun. Vuorokauden pimeä aika on tosin hyvin pitkä, mutta ehkä me käytetään se sitten ajamiseen. Jotta pääsette mukaan reissun päälle, kannattaa seurata mua snapchatissa @maijapolvinen ja instagramissa @maijaviola. Kuten olette huomanneet, blogiin kuvat tulevat hieman viiveellä (nimimerkillä: vasta yksi postaus Santorinilta). :-D

Aivan ihanaa syyslomaa!

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Oii, ihanaa reissua! :) Mun kaveri tuli just Islannista takaisin ja sen kuvat sieltä on UPEITA! :)

    ReplyDelete

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.