1 SININEN MOKKAMEKKO JA VALKOINEN FARKKUTAKKI - Maijaviola

SININEN MOKKAMEKKO JA VALKOINEN FARKKUTAKKI

Dress and jacket - Mango Shoes - Adidas originals Watch - Daniel Wellington Pitkän hiljaisuuden jälkeen olen palannut blo...








Dress and jacket - Mango
Shoes - Adidas originals
Watch - Daniel Wellington

Pitkän hiljaisuuden jälkeen olen palannut blogin äärelle. Hiljaisuus on pitkälti johtunut kovasta kiireestä. Olen vain ollut jatkuvasti menossa (niin kuin aina hahah). Mun elämässä on ollut menossa kaiken näköistä uutta juuri nyt ja kliseisesti voisi sanoa, että nyt kääntyy uusi sivu elämässä. Eilen mulla oli viimeinen työpäivä apteekissa, ja syksyn Turussa tulen viettämään niin, etten liikukaan Tampereelle enää jokaisena viikonloppuna. Maanantaina en kuitenkaan vielä palaa Turkuun, vaikka pitäisikin, mutta tästä kuulette lisää sunnuntaina. 

Nämä yllä näkyvät kuvat on otettu Tukholmassa viime viikonloppuna. Kyseinen mokkamekko on ollut päälläni runsaasti viime päivinä. Kesän pukeutuminen koostui suurimaksi osaksi kesämekoista ja tennareista. Ahdistaa, että jo nyt täytyy vetäistä sukkahousut jalkaan - EN HALUA!!! Viime aikoina olen rakastunut mokkaan. Materiaalina se on mielestäni sopiva syksyyn. Se täytyy vain suojata hyvin, ettei sateet pääse liikaa vaikuttamaan. Tietynlainen kuluminen kuitenkin kuuluu sen eloisaan ilmeeseen. Mokkamekko on rokannut päälläni myös ralph laurenin purkkareiden kanssa, jotka ovat näkyneet täällä bloginkin puolella. 

Kaikki vaatekaupat ovat täyttyneet farkkutakeista. Ajattelin, että ehkei farkkutakit ole lainkaan mun juttu, mutta sitten jotenkin valkoinen farkkutakki juolahti mieleeni. Meni päivä ja pari, kunnes olin ostanut sen Mangosta. Rento rotsi yhdistettynä tyttömäiseen mekkoon ja tennareihin toimii! Ilmojen viiletessä aion yhdistää sen korkeisiin korkoihin ja suoriin housuihin. Ehkä tämän tyyppisestä asusta kuvia myöhemmin? :-)

Mitä mieltä olette asusta?

You Might Also Like

1 kommenttia

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.