1 MY DAY - TIISTAI 27.9 - Maijaviola

MY DAY - TIISTAI 27.9

My Day -video on taas vuorossa! Mä kieltämättä tarvitsisin joko jonkunlaisen jalan tähän kameraan tai sitten helpomman kameran käyttää vide...

My Day -video on taas vuorossa! Mä kieltämättä tarvitsisin joko jonkunlaisen jalan tähän kameraan tai sitten helpomman kameran käyttää videoiden ottamiseen. Editoinnissa kuvan vakautus ei enää riitä, kun videossa tärinä on jo valmiiksi niin voimakasta, mutta tekemällä oppii eikö vaan? ;-) Jotenki mua inspiroi hirveesti kuvata my day -videoita enemmän, kun jokaisen kerran jälkeen tulee mieleen paljon asioita, miten kaikki kuvakohdat ois voinut tehdä toisin.


Justin Bieberin keikan jälkeen päätin jäädä Espooseen myös seuraavaksi päiväksi, koska miksi mennä kouluun, kun ei ollut mitään pakollista. Vietimme tiistaita poikaystäväni kanssa Helsingissä, otimme parit asukuvat ja nautimme aurinkoisesta (vielä silloin suht lämpimästä) kaupungista. Rakastan jotenkin niin tollaisia rauhallisia päiviä, kun ei oo mihinkään kiire. <3

You Might Also Like

4 kommenttia

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.