1 BOMBER - Maijaviola

BOMBER

Bomber - Zara Dress - Gina Tricot Kävin kotiuttamassa bomberin itselleni viime viikolla. Olen kokeillut moniakin bombe...


Bomber - Zara
Dress - Gina Tricot


Kävin kotiuttamassa bomberin itselleni viime viikolla. Olen kokeillut moniakin bombereita, mutta ne eivät ole tuntuneet niin mun jutulta. Kokeilin Tallinnassa vaaleanpunaista kiiltävää ohutta takkia, mutta silti en ollut ihan varma oliko se ihan mulle just hyvä. Pari viikkoa takaperin kokeilin Mangossa hopeista bomber-takkia, mutta sen hieman suolainen hinta "massa-takista" värähti korvaan. Törmäsin tähän tikkikuvioiseen bomberiin Zarassa. Mietin, ostaisinko vaaleanpunaisen nahkatakin, vaiko tämän, niin päädyin tähän. Olen miettinyt kuitenkin hieman palauttamista, koska malli on hyvin rento ja ehkä vähän rekkamies-tyylinen minun makuun... Ehkä ne bomberit ei olekaan mun juttu? On vaikea nähdä tämä rotsi yhdistettynä minun koululaukkuuni ja suoriin housuihini. Mitä mieltä te olette bombereista? Palautanko vai pidänkö?

Paluu Turkuun on edessä perjantaina, ja olin todella valmis aloittamaan koulun ja "loman", koska opiskelu maistuu nyt oikeasti tosi hyvältä, kun töitä on ollut se 6 päivää viikossa. MUTTA tällä hetkellä musta tuntuu jotenkin haikealta jättää työt, koska aloin vihdoin tutustua kaikkiin ihmisiin siellä kunnolla. Jotenkin töissä kaikki ottivat minut erilailla kuin koulussa minut otetaan vastaan. Ehkä töissä oli enemmän ihmisiä, jotka ymmärsi mun juttuja paremmin, mutta eiköhän kemiallakin kavereiden seura taas maistu ja onhan niiden kanssa vietetty jo vuosi. Ensi vuonna haluaisin tutustua paremmin niihin kemisteihin, keihin en kerennyt niin hyvin vielä tutustua viime vuonna.

Mulla tulee ikävä Helsinkiä, töitä, työkavereita ja tunteiden purkamista hyvälle ystävälle Kiralle.  Mulla tulee ikävä Mattolaituria, löylyä ja sitruunajäätelöä Italialaiselta jäätelökioskilta. Mulla tulee ikävä Helsingin tunnelmaa ja merta. Mulla tulee ikävä kesää.

Mun kesä Helsingissä oli yksi parhaista, vaikka olinkin töissä jatkuvasti. Mä niin tiedän, että tulen asumaan täällä vielä joskus. Toivottavasti mahdollisimman pian.

You Might Also Like

0 kommenttia

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.