1 PINK + BABY BLUE - Maijaviola

PINK + BABY BLUE

Shirt & shoes - Zara Ponytail - Glitter Denim jacket - Borrowed Mä toivottelen teille taas aivan ihanaa viikon a...














Shirt & shoes - Zara
Ponytail - Glitter
Denim jacket - Borrowed

Mä toivottelen teille taas aivan ihanaa viikon alkua. Juon aamukahvia sängyssä ja lähden pian lenkille ennen, kuin ryhdyn puurtamaan loputtomia koulutehtäviä. Tämä viikko pitää sisällään paljon töitä, treenaamista ja koulujuttuja. Turun SYÖ-viikot kuitenkin houkuttelee mua lähtemään sushille vielä joku päivä. Sunnuntaina olisi puolestaan luvassa brunssittelua. Kaikki vinkit Turun brunssipaikoista otetaan vastaan, mutta entistä enemmän kasvisruokailijan näkökulmasta. Mä tykkään sellaisesta lounas-tyylisestä brunssista, jossa on erilaisia salaatteja, mutta myös jogurtteja ja marjoja. Taakse jäänyt viikonloppu oli täynnä ihania ystäviä, hyvää ruokaa ja juomaa. On ollut aivan ihana päästä tutustumaan Turkuun enemmän nyt tänä syksynä. Aion ottaakin nyt kaiken irti tästä mun kotikaupungista ja haluaisin myös saada tämän kaupungin tuntumaan oikeastikin kodilta. Se ei ole mulle ikinä aikaisemmin ollut sitä. 

Asusta haluaisin mainita muutaman sanan. Kyseinen paita on jo viime keväältä, kun ostin sen kesäksi Zarasta. Se on vaan niin ihana! Menin kesällä töihin kyseinen paita päällä ja pian sen jälkeen KOLMELLA työkaverillani oli sama paita. :-D Eniweis, ihan kuten mun työkaverit on inspiroituneet mun tyylistä, niin myös minä yhden työkaverini "donitsiponnareista". Vaikka hän pukeutuukin college-paitoihin, mama-farkkuihin ja vansseihin, kuvittelin jo päähäni mustan donitsin, joita tämä ihana työkaverini rokkasi joka päivä. Kerroin ostaneeni mustan samettisen yksilön ja hän sanoikin, että "once you go black you never go back". Vielä yhteen asiaan olen rakastunut tässä asussa: Tukholmasta ostetut nilkkurit. Niitä saa vieläkin Zarasta, joten kannattaa käydä vilkuilemassa. En ole suojannut niitä ja ne ovat saaneet jo jonkin verran osumaa, mutta on ne edelleen aivan ihanat. Sopii farkkujen ja mekon kanssa. 

You Might Also Like

10 kommenttia

  1. Aivan ihana asu kaunokainen! Mulla on kans monesti tapahtunut tollanen takinkääntö jonkun suhteen :D Joskus vannotin, että en varmana laita leveäpunttisia housuja jalkaani, mutta kuinka ihanat ne liehupökät onkaan ;) haha! Ihanaa alkanutta viikkooa<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know that feeling. Jotain oikeasti on melkein vihannut ja sitten yhtäkkiä rakastaakin. Outoa!! :-D Kiitos Emilia! <3

      Delete
  2. Tosi kiva asu! Varsinkin paita ja nilkkurit on aivan ihanat! :)

    ReplyDelete
  3. Oi miten kauniit kuvat! <3 Noi nilkkurit on upeet!

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Noi nilkkurit kyllä toimii! <3

      Delete
  4. Löysin tän blogin sun Instagramin kautta ja ihastuin samantien! Ihania kuvia joista huomaa, että niihin on käytetty aikaa ja vaivaa. Mäkin haluisin alkaa bloggaa, mutta valitettavasti en ole saanut ketään henkilöä ottamaan kuvia. Kenen kanssa sä yleensä otat kuvia?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se onkin hyvä kysymys! Ennen sain aina poikaystävän ottamaan kuvia ja se kyllä osasi ottaakin niitä! Tällä hetkellä kuvaajan saaminen on hankalaa, koska ei viitsi vaivata ketään kaveria. Mulla on aina tietynlainen visio, millaisia kuvia haluan, enkä ikinä ole valmis alittamaan rimaa. Uskon ja toivon, että löytäisin vielä Turusta jonkun, kuka bloggaa ja jonka kanssa ottaa kuvia. Kiitos paljon kommentistasi! <3 Toivottavasti löydät jonkun, kuka innostuisi kuvien ottamisesta! :-)

      Delete

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.