1 PILKKUMEKKO - Maijaviola

PILKKUMEKKO

Photos:  Jeannays Zara - Shoes Mango - Jacket & dress Earrings  - H&M Bag - YSL Moikka ja ihanaa viikon...








Photos: Jeannays

Zara - Shoes
Mango - Jacket & dress
Earrings - H&M
Bag - YSL


Moikka ja ihanaa viikon alkua! Tulin jakamaan teille mun asukuvia parin viikon takaa, kun olin Tampereella. Viikonloppu oli kokonaisuudessaan aivan ihana! Vietin lauantain tutustuen bloggaajatyttöihin hyvän ruoan ja juoman parissa. Siinä välissä kävimme ottamassa parit kuvat Tampereen näsilinnan pihalla. Jennaa voin kiittää ihanista kuvista! :-) 

Asusta kuitenkin vähän. Pääosassa on valkopilkullinen mekko, jonka ostin kesällä Mangosta. Se on jotenkin niin tyttömäinen! Veikkaan, että se on tällä hetkellä ihan mun lempparimekko. Yleensä olen tykännyt mekoissa pitkistä hihoista, koska ne on käytännöllisempiä arkeen. Tämä mekko kuitenkin palveli mua niin hyvin Santorinin auringon alla, että ne lyhyet hihat olivat tarpeen. Muutenkin pilkulliset kuviot tuntuu olevan se juttu just nyt.

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Oi todella tyylikäs asu!:)

    ReplyDelete
  2. Näistä tuli ihan huippu hyvät kuvat!<3 Ihana kaunokainen :') Xx

    ReplyDelete
  3. Voi mikä ihana kaunokainen siellä on<3

    ReplyDelete
  4. Wau miten kauniina sä olet <3 Ja tuo mekko aivan i-h-a-n-a!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Tää asu toimii niin hyvin, tosi upee!!😍

    https://mette-l.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. Kiitos kaikille ihanista kommenteista! ❤

    ReplyDelete

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.