1 JOULULAHJAT - Maijaviola

JOULULAHJAT

Heipsan! Miten teidän joulu on mennyt? Mun joulu oli varmaankin yksi ihanimmista. Pienenä sanoin aina lahjojen jakamisen jälkeen jouluaatto...

Heipsan! Miten teidän joulu on mennyt? Mun joulu oli varmaankin yksi ihanimmista. Pienenä sanoin aina lahjojen jakamisen jälkeen jouluaattona, että "olipa ihana joulu!", mutta tänä vuonna totesin saman, kun saatoin poikaystävää bussille tapaninpäivänä kahdeksan aikoihin illalla. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän tykkään antaa lahjoja kuin saada niitä. Oli ihanaa, kun vanhemmat avasivat ravintolalahjakortin kuorestaan ja ilahtuivat kovin. Eniten odotan, kun poikaystävä avaa paketin, sillä sen lahjan kanssa olen aina todella ajoissa. Mietin sitä aina jo joskus syyskuussa. Tänäkin vuonna lahja oli jo Stockmannin hulluilta päiviltä ostettu. Vaikka lahjojen antaminen onkin mun mielestä niin ihanaa, päätin kuitenkin koota omat joululahjani tänne blogin puolelle. Kaikki olivat melkeinpä joululahjalistalla. Se on meidän perheen whatsapp-ryhmän ansiota: sinne me jokainen kirjoitettiin pienen pieniä toiveita, jotka tulivat mieleen. Mulla ainakin aina ne toiveet unohtuu juuri silloin, kun äiti kysyy niitä. Siinä pieni vinkki teidän perheillenne vuoden 2017 joulua ajatellen. 


Meikit ovat aina olleet mulle pieni kompastuskivi, mutta alan pikkuhiljaa oppia. Olen aina ollut suht pihi niiden suhteen, koska mieluummin säästän ne rahat uuteen takkiin. :-D Yhä enemmän alan niistä kuitenkin oppimaan, ja siksi myös näitä toivoin. Sudit eivät vielä ole päässeet käyttöön, mutta Nyxin contour -paletti on. Tänään mä unboksaankin teille tuon sutipaketin ja teen meikkivideon.


Kun olen muuttanut jo omaan kotiin, ruuanvalmistusvälineet tulee tarpeeseen. Mulla on aikalailla jo kaikki tarpeellinen, mutta vuoka on ollut hakusessa. Äitini oli hoksannut laittaa pakettiin vielä keittokirjan. Nyt saan helpommin löydettyä kaikki kasvisruoat, kun koko kirja on täynnä niitä. Kasvislasagne on ollut yksi parhaista kasvisruoista, joita olen syönyt, ja se lähteekin sitten testiin Turussakin. 


Oletteko te säästyneet jouluna suklaan syömiseltä? Minä en ainakaan. Jokaisena jouluna paketista löytyy paketti suklaata. 


Nämä ihanat aurinkolasit sain poikaystävältä. Mulla on ollut hakusessa Ray Baniltä jokin pyöreä ja siro malli. Kyllä hän osasi taas löytää ne juuri oikeat. Nyt mulla on kahdet "bänit", ja molemmat kyllä tulee olemaan kovassa käytössä. 

Millaisia joululahjoja te saitte? Kuuluivatko ne listaan vai yllättivätkö?

You Might Also Like

0 kommenttia

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.