1 INSPIRAATIOTAULU - Maijaviola

INSPIRAATIOTAULU

Kuvat mun  we<3it Haluaisin jakaa teille ajatuksia mun alkavasta lomasta. Loma siis alkaa tänään mulla ja vietänkin sitä ihanien...

guccidressshoesfashionfashionfashionfashionfashionclothesfashionValentinofashion

Kuvat mun we<3it

Haluaisin jakaa teille ajatuksia mun alkavasta lomasta. Loma siis alkaa tänään mulla ja vietänkin sitä ihanien ystävien kanssa. Tentit meni hyvin ja uskon, että mun ei tarvitse palata enää Turkuun ensiviikolla yhden uusinnan takia. Kuitenkin tulokset selviää, kun selviää, joten ei sitä ikinä voi tietää. Lähden huomenna kahdelta Tampereella. Ihanaa nähdä poikaystävää muutaman viikon jälkeen. Suunnitelmissa olisi käydä elokuvissa, sushilla, joulufiilistelykävelyllä, kahvittelemassa ja tietenkin yhtä säbämatsia katsomassa. Ei ole viikonloppua ilman säbää... :-D Mut niitä pelejä on tosi kivaa aina mennä jännittämään. Parasta on kyllä poikaystävä, kuka ei ole sellainen kotonalöhöilijä, vaan me molemmat tykätään tosi paljon käydä ulkona. Ulkona käyminen tekee elämästä enemmän ihanaa! <3

Mun oli tarkoitus ottaa asukuvia Tampereella, mutta tottakai mun kameran laturi on jäänyt Lahteen (ainakin toivon, koska en löydä sitä mistään täältä Turusta), JA mun kamerassa ei ole yhtään akkua, koska se oli jäänyt päälle... :-))) Mulla on nyt päässyt menemään elämä taas ihan materialismin puolelle, kun olen ostellut kaikkea ihanaa! Haluaisin niin päästä jakamaan ne ihanat jutut tänne kuvien puolesta, mutta hei kaikki aikanaan. Ei pidetä kiirettä! 

Mulla on iskenyt tosi kova stressi (AGAIN??) nyt sen mun matkan suhteen. Epävarmuus siitä missä olen ja kenen kanssa ahdistaa. Olisi helpompaa, jos olisi travelbuddy kenen kanssa olla samoissa ongelmissa, mutta mä olen ihan yksin. Tottakai kaikki on tosi huolissaan mun puolesta, mutta sitten paras ystävä siellä maapallon toisella puolen on sitä mieltä, että kaikki järjestyy. Yhdestä asiasta olen varma ja siitä, että lähden mun muutaman ystävän kanssa reppureissaamaan sydenystä, kun sinne olen päässyt. Sydneyssä majoittumisen kanssa on kuitenkin tullut ongelmia, kun parhaan ystävän luokse ei välttämättä/todennäköisesti pääsekkään. Kaksi/kolme viikkoa Sydneyssä hostellissa yksin saa mut jo ajatuksena hermostumaan. Puhumattakaan mun vanhemmista. Kuitenkin tätä reissua varten olen säästänyt omaisuuden, joten PAKKO PÄÄSTÄ. Mutta siis jännittyneet fiilikset, koska miten ostaa lennot, kun ei ole minkäännäköistä suunnitelmaa yms. Ne on kai vaan ostettava. Viiisumikin olisi jo tilattava, koska lähtö olisi jo muutaman viikon päästä. ÄÄÄÄÄÄÄ! :-D

Ihanaa joulun odotusta teille! <3

You Might Also Like

0 kommenttia

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.