1 Raitatakki - Maijaviola

Raitatakki

Jeans, Bag - 2nd hand Shoes - H&M Scarf, Shirt - Gina Tricot Gloves -  Chanel Coat - Zara Finally!!! Vihdoin ...

Jeans, Bag - 2nd hand
Shoes - H&M
Scarf, Shirt - Gina Tricot
Gloves -  Chanel
Coat - Zara

Finally!!! Vihdoin sain mun raitatakin tänne blogin puolelle. Rakastan. Niin siis mä todella rakastan tota. Se on aivan täydellinen. Kohta se on vaan laitettava talviteloille... Niin paljon on tapahtunut ja tulee tapahtumaan. Huomisen pakkaset todellakin vaan herättää mut todellisuuteen: talvi on tulossa ja kohta on jo marraskuu. Ikean joulupukki, mun huoneen jouluvalot ja kynttilät sekä näiden kuvien lehdettömät puut kertovat sen. 


You Might Also Like

0 kommenttia

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.