1 KESÄN BUCKET LIST - Maijaviola

KESÄN BUCKET LIST

Juhannus on jo takana päin. Keskikesä on nyt siis ohitettu?! Kesä vaan juoksee ohi ja musta tuntuu, että mun kesän bucket list on vähän myö...

Juhannus on jo takana päin. Keskikesä on nyt siis ohitettu?! Kesä vaan juoksee ohi ja musta tuntuu, että mun kesän bucket list on vähän myöhässä, mutta nyt otetaan kesästä vielä kaikki irti. Vaikka olen töissä ihan 24/7, toivon tekeväni kesällä enemmän muitakin juttuja. Onnekseni osa kohdista on jo saatu toteutettua, koska muuten tulisi kiirus. 








Jo saavutettuja:

1. Heitä talviturkki. Muistan, kun pienenä kilpailtiin siitä, kuka on ensimmäiseksi heittänyt talviturkin. Olin kyllä kunnon elvistelijä tuolloin. Nytkin voin siis "leijua" sillä, että heitin talviturkin täällä pohjoisemmassa nyt juhannuksena. Sehän oli tietysti ihan next level, koska vedet ovat täällä paljon kylmempiä, hahah. :-D

2. Käy mökillä. Meidän mökki on maailman ihanin, mutta siellä tulee käytyä pitkän ajomatkan takia ihan liian harvoin. 

3. Mene afterworkeille. - Joo käyty on, ja parikin kertaa. Silti se on ihan liian vähän! Helsingin terassit kutsuu mua.

Vielä tulisi tehdä:

4. Lähteä spontaanisti ulos. Kaverin kanssa 20 minuutin varoitusajalla brunssille tai yhden viinilasin jälkeen sittenkin baariin. 

5. Piknik Seurasaaressa. Olen käynyt jo lukemattoman monta kertaa siellä juoksemassa ja viime kesänä kävin muutaman kerran siellä piknikillä. Miksen ole vielä käynyt?!

6. Mattolaituri ja löyly? Hei haloo, miksen minä, itse vakioasiakas ole vielä tänä kesänä käynyt siellä? -Joo en todellakaan tiedä. Asia on korjattava. 

7. Juokse puolimaraton. Mun edellisestä kerrasta on liian kauan. Haluaisin, että juoksisin sen kesän lopulla, kun kuntoa on kasvatettu tarpeeksi. 

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. hyvältä kuulostaa sun lista :)) Todella kauniita kuvia sinusta<3

    ReplyDelete
  2. Pääsitkö lääkikseen? :)

    ReplyDelete
  3. Tosi kivalta näyttää sun summer bucket :D Piknik seurasaasessa kuulostaa kyllä aika ihanalta!

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Paula! Ei oo vielä päässyt toteutumaan, mutta ehkä vielä kerkeää. :-)

      Delete
  4. Ihania kuvia! <3 Tykkään sun tyylistä! :)

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.