1 KESÄHESA - Maijaviola

KESÄHESA

kuvat:  Noora Asupostaukseen pääset  tästä Kesältä odotan...  ...työmotivaatiota ja työkavereita. Parasta on työkaverit, ...





kuvat: Noora
Asupostaukseen pääset tästä

Kesältä odotan... 

...työmotivaatiota ja työkavereita. Parasta on työkaverit, joiden takia on kiva tulla töihin ja joiden kanssa mennä afterworkeille. 

...kauniita kesäiltoja meren rannalla. Onneksi Helsingissä on miljoona ihanaa terassia, joilla voi nauttia viinilassillisen katsellen auringon laskua. Ainiin paitsi ei se Suomessa juurikaan laske. 

...mökkeilyä ja sitä, että voi herätä lintujen lauluun luonnon helmassa ja vetästä jalkaan maailman rumimmat kengät eli crocsit. Aamukaste kastelee jalat crocsien rei'istä ja aurinko on herännyt ennen minua. 

...lenkkeilyä seurasaaressa.

...miljoonan jäätelön syömistä. Mangomeloni ja sitruuna ovat mun lemppareita ja ruokakaupan valikoimasta suosikki on Magnumin strawberry & white (jo 3 x syöty). 

...päivettynyttä ihoa, jonka oon jo saanut hyvälle alulle. 

...lääkiksen tuloksia. Toivon, että niitä myös juhlitaan, eikä vain odoteta. 

...piknikkejä, hyvää ruokaa ja juomaa (yllätys), kesämekkoja ja ennen kaikkea paljon aikaa ihanien ystävien kanssa. 


You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Oi miten makeet kuvat!<3 Ihan super tyylikäs asukokonaisuus :')

    ReplyDelete
  2. Ihana postaus ja upea asu <33

    tiiaemilia.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Aivan super suloinen tuo paita! < 3

    www.terhisuanto.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikö olekin? Mä tykkään siitä myös tosi paljon! :-)

      Delete

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.