1 NYX - KOSMETIIKKAA - Maijaviola

NYX - KOSMETIIKKAA

Moikka! Aattelin kertoa mun uusista Nyxin tuotteista, jotka kotiutin muutama viikko takaperin. Kyseessähän on siis kosmetiikkasarja, jonka ...

Moikka! Aattelin kertoa mun uusista Nyxin tuotteista, jotka kotiutin muutama viikko takaperin. Kyseessähän on siis kosmetiikkasarja, jonka kaikki tietävät. Se ei ole hinnalla pilattu ja laatu on mielestäni juuri sopiva. 
Esittelen kolme luomiväriä, korostus/vaalean peitekynän sekä yhden mattaisen huulilakan. Haluan kuitenkin vielä korostaa, että en ole mikään ammattilainen ja näissä kuvissa kokeilen näitä tuotteita ensimmäistä kertaa.  En ole myöskään muokannut ollenkaan värejä. Ainoastaan kirkkautta on lisätty, jotta meikki näyttää mahdollisimman paljon siltä, miltä se oikeastikin näyttää. 
 Luomivärit: Cupcake, Diamond Lust, Liquid Gold / Matte Lip Cream: Stockholm / Wonder Pencil: Light
 Wonder Penciliä levitän hyvin kulmikkaasti kulmakarvarajaan, huulten ympärille ja silmäkulmiin. Nämä tykkään levittää pikkusormella. Sillä saan parhaiten työnnettyä väriä tarkasti kulmakarvojen linjaan ja häivytys on nopeaa sekä helppoa. Tässä kohdassa myös laitan huulilakan huuliin. Olin menossa ostamaan London sävyä samalla, kun menin ostamaan luomivärejä, mutta ne ovat aina olleet loppu (rusehtavan sävyisissä huulilakoissa on nyt sitä jotain, mitä ihmiset haluaa). Samalla keikalla piti ottaa mukaan myös contous -paletti, jonka olin nähnyt Helsingin sokoksella muutama päivä takaperin. Tuona päiänä siitä ei voinut edes haaveilla. Kaikki oli loppu.
 Päädyin tässä meikissä käyttämään Stockholmia, joka on ollut päivittäisessä käytössä. (Olen saanut hyppysiini nyt myös Londonin, mutta se jäi mielestäni kuitenkin kakkoseksi Stockholmille... Sävy on jopa liian nude omaan makuun. Pettymys oli suuri. Jotain tyttömäistä on kiva laittaa meikkiin, ja juuri siihen tämä marjapuuron värinen ja hieman persikkainen huulilakka on sopiva.) Kerran tai pari kertaa olen lähtenyt London huulilla ulos, mutta ei sen olemassaolosta ole tietoakaan tunnin päästä. Vaikka pidän neutraaleista sävyistä, on se jotenkin liian "njääähh".
 Minä aloitan aina vaaleilla sävyillä luomivärin tekemisen joka ikisessä silmämeikissä. Aloitan valkoisen (Diamond Lust) luomivärin levityksen silmänurkasta ja liikun aina liikkuvalle luomelle. Valkoista luomiväriä voi laittaa huoletta myös koko luomelle "pohjustamaan" tummempia sävyjä. 
 Koko liikkuvalle luomelle laitan vaaleanpunaista luomiväriä (sävyssä Cupcake). Tältä luomiväriltä odotin enemmän. Pigmentti ei ole ehkä ihan niin vahva, mitä toivoin. Sen takia lopputulos luomella ei ole ihan niin vaaleanpunainen. Toisaalta tämä luomiväri sopii hyvin hillitympään arkimeikkiin. 
 Sitten viimeiseksi mun ihan lemppari! Sävy on täydellinen ja pysyvyys taattu. Tätä maailman ihaninta nestemmäistä luomiväriä (Liquid Gold) vedän ripsien rajaan ja hieman luomivakoon. Pienellä paperinpalasella autan luomivärin pysymään aisoissa. Te, jotka etitte ihanaa kultasta/pronssista sävyä joka ikisestä paletista, niin ostakaa tämä luomivärinappi. 
Mitä Nyxin tuotteita teiltä löytyy ja voitteko suositella niitä? Onko teistä joku mahdollisesti kokeillut Nyxin contour -palettia? Mua kiinnostaa se hirveästi, mutta epäilyttää nappien suuri määrä. Vielä pari puhelinkuvaa, josta näkyy koko kasvot paremmin...
Ihanaa viikonloppua! <3

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Multa löytyy muutamia Nyxin meikkejä, joista oon tehnyt myös postausta blogiini! :) Oon tykännyt siitä contour -paletista erityisesti, se on jokapäiväisessä käytössä ja vaikka sen ostosta on jo kauan, niin mikään väri ei ole vielä loppunut. Kaikki paletin sävyt/napit on myös olleet hyvän värisiä ja tullut käytettyä, joitakin tietysti vähän muita enemmän! Täytyy vielä sanoa, että sulla on tosi kivan oloinen blogi, jään jatkossakin lukemaan <3

    http://aliisa-m.blogspot.fi/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiva kuulla! Oon myös miettinyt kyllä sen revolution paletin tilaamista kotiin. Toivottavasti niitä nyxin contourpaletteja tulee lisää kauppoihin, että pääsen hakemaan sieltä myös omani 😊 Kiitos paljon ❤️

      Delete

Minä

Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Rakastan matkustamista, hyvää ruokaa ja juomaa, muotia sekä kaikkea naisellista. Tunnen oloni mukavaksi lähimmäisten seurassa. En ole kotona makaavaa tyyppiä, vaan aina pitää olla menossa. Haaveenani on päästä opiskelemaan lääketiedettä ja matkustaa maapallon ympäri.

INSTAGRAM: @maijaviola

Yhteydenotot

maija.polvinen@gmail.com
Powered by Blogger.